Сам собі адмін Четвер, 18.04.2024, 03:05
Доброго дня Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Уроки фотошоп [5]
Зібрані уроки по фотошопу з інших сайтів
Опис фотошопу [4]

Пошук

Наше опитування
Бачите користь статей?
Всього відповідей: 1114

Додати в закладки

Реклама

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Фотошоп » Опис фотошопу

Опис режимів накладення у фотошоп Photoshop
Сьогодні в програмі Photoshop реалізовано 31 режим накложення. Деякі з них, такі як Dissolve (Розчинення), залишаються доступними практично завжди. Інші використовуються лише для досягнення якоїсь однієї мети: наприклад, режим Replace призначений для інструменту Healing Brush, а режим Pass Through регулює відображення наборів слоїв.
  Нижче я приведу опис режимів накладення переважно в тому порядку, в якому ці режими відображаються в своїх меню. Пам'ятаєте, що не у всіх меню перераховуються всі можливі режими накладення. У Photoshop режими накладення групуються відповідно до створюваних ними ефектів.
 
  Режим Normal (Нормальний)
Режим накладення Normal (Нормальний) є заданим за умовчанням і є одним з найчастіше використовуваних. При цьому верхній колір замінює собою нижній.
Якщо ступінь непрозорості встановлений на рівні 100%, то слої, для яких вибраний режим накладення Normal (Нормальний), повністю перекриває собою вміст слоїв, розміщених нижче. У такому разі колір співпадатиме з тим, що накладається.
  Режим Threshold (Порог)
Режим накладення Threshold (Порог) доступний тільки при роботі із зображеннями, для яких вибраний колірний режим Indexed Color або Bitmap і для яких він є аналогом нормального режиму. У цих колірних режимах підтримуються обмежені колірні таблиці (що складаються з 256 кольорів для режиму Indexed Color і з 2 кольрів для режиму Bitmap). Це обмеження робить неможливим вибір більшості режимів накладення, які доступні в програмі Photoshop. У режимі Threshold (Порог) колір, що накладається, є результуючим.
  Режим Dissolve (Растворение)
Режим накладення Dissolve (Растворение) впливає на напівпрозорі пікселі, які створюються унаслідок застосування інструментів або інших засобів із зменшеним ступенем непрозорості або виникають по краях об'єктів після застосування операції згладжування. При виборі цього режиму накладення напівпрозорі пікселі замінюються випадковим чином: частина з них забарвлюється в той, що накладається, а частина залишається забарвленою в базовий колір.
  Режим Behind (За цветом)
При роботі з слоями, що містять прозорі області, цей режим накладення дозволяє інструментам малювання додавати колір, що накладається, тільки до прозорих пікселів, залишаючи базовий колір незайманим. Даний режим накладення передбачений тільки для інструментів малювання. До слоїв, для яких включено блокування ступеня прозорості, не можна застосовувати інструменти малювання з вибраним для них режимом Behind (За кольором).
  Режим Clear (Очищение)
Використання режиму накладення Clear (Очищение) подібно до застосування інструменту Eraser (Гумка): оброблювані пікселі стають прозорими. (Цей режим доступний тільки для інструментів малювання і не може бути застосований при роботі на фоновому слої або на слоях, для яких включено блокування ступеня прозорості). На відміну від інструменту Eraser (Гумка), при використанні якого результат ступені непрозорості обчислюється на основі настройок самого інструменту, при використанні режиму накладення Clear (Очищення) результат прозорісті пікселів залежить від їх початкового ступеня непрозорості.
Пікселі, які були абсолютно непрозорими, стають повністю прозорими. Пікселі, які були непрозорі на 75%, стають непрозорими на 25%. Пікселі, прозорі на 50%, так і залишаються непрозорими на 50%.
  Режим Darken (Замена темным)
При виборі режиму накладення Darken (Замена темным) окремо порівнюються колірні значення накладающого і базового кольорів. Для зображень RGB з двох порівнюваних значень вибирається менше, а для зображення CMYK - більше. Іншими словами, і в тому і в іншому випадку вибирається темніше колірне значення. Якщо базовий піксель забарвлений в колір RGB 25\100\215, колір, що накладається, має значення 100\200\50, то результат кольору буде колір 25\100\50. Білий колір при накладенні просто ігнорується.
  Режим Multiply (Умножение)
У режимі накладення Multiply (Умножение) відбувається множення колірних значень (RGB або CMYK) базових кольорів, що накладаються. Оскільки виконується операція множення, результатом буде колір який виявляється темнішим, ніж початковий колір, що накладається.
Режим накладення Multiply (Умножение) є відмінним засобом для поліпшення виду засвічених фотознімків або дуже світлих зображень. Результатом вибору режиму Multiply (Умножение) завжди буде темніший колір, за винятком випадків, коли нижнім кольором є білий (результатом колір також буде білим). Результатом дії на пікселі чорного кольору буде чорний колір.
  Режим Color Burn (Затемнение)
Режим Color Burn (Затемнение) імітує вживаний у фотолабораторіях прийом, використовуваний для затемнення ділянок зображення. Накладення на базовий колір темнішого кольору приводить до отримання темнішого кольору. Накладення білого кольору не супроводжується зміною нижнього кольору.
  Режим Linear Burn (Линейное затемнение).
Режим накладення Linear Burn (Линейное затемнение) подібний до режиму Color Burn (Затемнення), оскільки результатом його застосування стає отримання темнішого зображення, за винятком тих ділянок, де базовий колір є білим. Застосування режиму Color Burn (Затемнение) супроводжується посиленням контрасту, тоді як режим Linear Burn (Линейное затемнение) приводить до зменшення яскравості зображення.
  Режим Lighten (Замена светлым)
Режим накладення Lighten (Замена светлым) по своїй дії протилежний режиму Darken (Замена темным). Результатом є колір який вибирається на підставі визначення, який з кольорів - базовий або такий, що накладається - є світлішим. Якщо базовий колір світліший, він залишається неруханим. Якщо ж базовий колір темніший, він замінюється кольором, який накладається.
  Режим Screen (Осветление)
Режим накладення Screen (Осветление) протилежний режиму Multiply (Множення). Умножаються зворотні значення кожного з кольорів. Результуючий колір завжди виявляється світлішим. Якщо накладається чорний колір, результуючий колір співпадатиме з базовим. В той же час при накладенні білого кольору ви завжди отримуватимете білий колір.Змішування червоного і синього кольорів в режимі Screen (Освітлення) дає пурпурний, змішування червоного і зеленого - жовтий, синій і зелений - блакитний.
  Режим Color Dodge (Отбеливание)
Вибілювання (dodging) є прийомом, використовуваним у фотолабораторіях з метою освітлення окремих ділянок зображення. Якщо частково обмежити попадання світла на папір, зображення в цій області буде одночасне і менш темним, і менш насиченим. Режим Color Dodge (Отбеливание) зазвичай використовується при накладенні світлих кольорів. Накладення чорного кольору не супроводжується виникненням яких-небудь змін.
  Режим Linear Dodge (Линейное отбеливание)
Подібно до режиму Color Dodge (Отбеливание), який змінює контрастність, режим Linear Dodge (Линейное отбеливание) вносить зміни в яскравість пікселів. Порівнюється яскравість базових кольорів, що накладаються, і результатующому кольору привласнюється найбільше з цих значень.
Накладення білого кольору дає білий колір, накладення чорного кольору не вносить ніяких змін.


Джерело      

Категорія: Опис фотошопу | Додав: denis122 (12.05.2010)
Переглядів: 2740 | Теги: Photoshop, режимів, накладення, фотошоп, Опис | Рейтинг: 0.0/0
Copyright 100saitov © 2024